Vrienden van het Oudenbosch' Mannenkoor
Het Oudenbosch’ Mannenkoor kan niet zonder hun ‘vrienden’. Elk jaar maken zij het mogelijk dat er concerten kunnen worden gegeven en dat u opnieuw kunt genieten van het bijzondere kerstconcert. Bovendien had het 100-jarig bestaan niet zo uitbundig gevierd kunnen worden als we onze vrienden niet hadden.

Maar vrienden zijn er natuurlijk nooit genoeg ! Wilt u ook ‘Vriend van het Oudenbosch’ Mannenkoor’ worden?

U kunt ons steunen met een bijdrage van 60 euro per jaar. Daarbij ontvangt u bovendien twee toegangskaarten voor het kerstconcert in de kapel van St. Louis in Oudenbosch. Bovendien wordt u het hele jaar op de hoogte gehouden van onze activiteiten.

Aanmelden kan via Jaap van het Geloof, 0165-312190 of mail naar vriendenvan@oudenboschmannenkoor.nl

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van het Oudenbosch' Mannenkoor